لوگو
وب ایرانا | خدمات طراحی سایت زهرا همتی

هزینه ها و تعرفه طراحی سایت

زهرا همتی
30
تصاویر وبلاگ

برای راه اندازی یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی که به صورت کارآمد عمل کند و سرعت و امنیت مطلوبی را به ارمغان بیاورد مهم ترین فاکتور قبل از هر چیزی نحوه ی پیاده سازی سایت می باشد؛ اما مسئله ی هزینه برای کارفرما همچنان از مهم ترین فاکتورهاست.

مقایسه هزینه های طراحی سایت با سایر همکاران:

با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده، وب ایرانا همواره سعی داشته علاوه بر اینکه وب سایتی مطابق نظر و سلیقه کارفرمای محترم راه اندازی کند؛ امنیت و سرعت وب سایت را سر لوحه ی کارخود قرار داده است.

رعایت تمامی استاندارد های جهانی در وب سایت شما با کمترین هزینه به نسبت سایر رقبا انجام می شود. هدف ما در وب ایرانا جلب رضایت مشتری ، افزایش حجم پروژه های دریافت با سود کمتر و کیفیتی بالا است.

بنابراین قیمت و هزینه هایی که در رابطه با سایت به کارفرمای محترم ابلاغ می شود در پائین ترین حالت ممکن است. بسته به نوع سایت و گزینه ها وامکاناتی که شما کارفرمایان محترم طلب کنید به دلیل افزایش زمان و تخصصی تر شدن امور سبب افزایش هزینه خواهید شد.

پرداخت اقساط:

نکته ی حائز اهمیت در پرداخت هزینه ها در وب ایرانا این است که می توانید هزینه را به صورت اقساطی در طول اجرای پروژه پرداخت نمائید.

هزینه ی طراحی سایت بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ به عنوان مثال سایت هایی که به صورت اختصاصی با کد نویسی پیاده سازی شوند به نسبت سایت هایی که توسط ورد پرس طراحی کنیم هزینه بیشتری دارند؛ زیرا کار تخصصی ترو لازمه ی زمان و هزینه ی بیشتر است.

تصاویر وبلاگ

عوامل موثر در هزینه ی طراحی سایت:

  • استاتیک یا داینامیک بودن وب سایت
  • سایت کدنویسی شده یا CMS
  • استفاده از المان های گرافیکی
  • چند زبانه بودن سایت
  • هزینه های مربوط به سئو و بهینه سازی